علی حطر دل نکونام مدیرعامل اتحاد و سرمربی استقلال در روز جدید پیروز شد

از آن آشتی در قایق خانه و با وساطت علی ریزو دبیر گرفته تا مصاحبه های بعدی مدیر کل و گاه گداری هم نکونام، بوی اتحاد از حرف های دو طرف به وضوح به گوش می رسد، هرچند این وحدت فقط در ظاهر است. که البته باید بیشتر بررسی شود.. وی مشاهده کرد که مشخص است و در آینده شاهد نشانه های آن در عملکرد باشگاه و تیم “استکلال” خواهیم بود.

اینکه هیچکس نمی تواند رابطه مدیرعامل و سرمربی را از هم جدا کند و با مصاحبه های تخیلی سعی در ایجاد درگیری جدید داشته باشد و زیباترین پاسخ در جنجال های اخیر، تصویب هیئت مدیره با حق مطلق برکناری است. سر. مربی مدیرکلی که در آن زمان (یعنی یک ماه پیش) توسط مدیر رد شد و مصاحبه دیگری توسط خطیر منتشر شد مبنی بر اینکه اگر قرار بر این شد که جواد نکونام از صندلی استهلال کنار برود، این مدیر کل که قبل از استعفا

مصاحبه ای که هم برای نکونام و هم برای اعضای تیم و هم برای هواداران «استقلال» می تواند بمب اخلاقی باشد. هر چند تیم و هواداران «استقلال» پس از این مصاحبه های زیبا، دلنشین و شیرین، این اتحاد را به واقعیت در باشگاه و میدان سبز خواهند دید، اتحادی که باعث پیشرفت و نتایج مثبتی برای استقلال در این فصل خواهد شد.

استقلال برای فصل های متوالی در میان اختلاف نظر مدیران و سرمربی با مشکل مواجه شده است. با وجود تمام مشکلات و بی نتیجه بودن، مدیریت باشگاه می داند که در ده سال اخیر فصل های ناموفق زیادی برای باشگاه و تیم “استکلال” وجود داشته است.

باشگاهی که نیاز به اتحاد واقعی بین مدیریت و کادرفنی خود دارد و شاید در تنها فصلی که با مشکلات کمتر و اتحاد و همدلی بیشتر همراه بود، قهرمانی ناشناخته ای را رقم زد و خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی را به ثبت رساند، همچنان نیازمند چنین اتحادیه هایی است. قهرمانی جشن گرفته می شود

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما