انواع پله پیما گردشی و مستقیم بالابر

از رمپ جمع شونده میتوان برای سهولت استفاده از ویلچر در محیطهای مختلف استفاده کرد برای آشنایی با رمپ جمع شونده و خرید آن کلیک کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویلچربر پله، به این صفحه مراجعه فرمایید. این مدل ها به دو صورت ایرانی و خارجی عرضه می گردد که در هر دو مدل بسیار کاربردی هستند. هدف ما از تاسیس کینگ مد kingmed ، کمک به شما عزیزان بوده و تمام تلاش خود را برای حل کوچکترین مشکلات شما می کنیم.

صندلی پله کوشا بهترین انتخاب جهت حرکت در پله ها در ساختمان های دوپلکس‌، دوطبقه‌، هتل ها‌، رستوران ها، اماکنی امکان تخریب یا اصلاح در ساختار پله ها وجود ندارد‌، می‌باشد. 90 درصد سفارشات نیاز به بازدید حضوری توسط کارشناس ندارند و با توجه به عکس و مشخصات که مشتری ارسال میکنند تشخیص داده میشوند .

همچنین، در صورتی که پله برقی از سرویس برون بیفتد یا خراب شود، برای فردی که در آن قرار دارد، وضعیت بسیار خطرناک خواهد بود.

پله پیما معلولین

این وسیله با کمک قدرت برقی به فرد نیازمند این امکان را می دهد تا به راحتی و با حداقل تلاش از پله ها، شیب ها و تپه ها عبور کند. در بازار، بالابر پله رو دارای کفی، به آسارامش صورت مدل‌های مختلفی مانند بالابر پله رو دارای کفی برای منزل، این بالابر دارای کفی برای ادارات، بالابر پله رو دارای کفی برای بیمارستان‌ها و غیره به فروش می‌رسند.

این نوع پله پیما در   ساختمان‌هایی کاربرد دارد که درراه پله‌هایشان خمیدگی یا پیچش وجود دارد اغلب راه‌پله‌ها مستقیم نیستند و چندین پاگرد دارند. شرکت pj1 با دارا بودن نیروهای جوان و با استعداد متخصص توانسته در راه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم  بهترین و با کیفیت ترین بالابرهای کششی و بالابرهای هیدرولیک کشور را تولید نمایید .

بالابر فروشگاهی

همانطور که می دانید آسانسور ها و یا بالابر های خانگی معمولا قسمت زیادی از فضای داخلی خانه را اشغال می کنند. این در حالی است که یک سیستم پله پیما فقط مساحتی در حدود یک صندلی را اشغال می کند. صندلی پله پیما به عنوان یکی از ملزومات برای عبور از پله ها مناسب برای افراد سالمند می باشد . در این قسمت به بررسی مهمترین دلایل و اهمیت خرید صندلی پله می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی بالاافزار با سال‌ها تجربه در زمینه فروش بالابر پله پیما و تیم متخصص و مجرب خود، می‌تواند به شما مشاوره حرفه‌ای در زمینه خرید بالابر پله پیما ارائه دهد. شما می‌توانید با مشاهده محصولات متنوع و با کیفیت، به راحتی بالابر پله پیمای مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید و محصول خود را به صورت ایمن و سریع تحویل بگیرید. این پله نورد با امکان نصب بر روی راه پله و قابلیت اجرا حتی با عرض پله 70 سانتیمتر، با اشغال فضای کمی از راه پله ها، یک راه حل مناسب برای جابجایی افراد کم توان در پله های ساختمان می باشد.

پله پیما معلولین

✔ یک سیستم ایمنی حساس به شتاب برای جلوگیری از سقوط  بر روی بالابر نصب است. فقط می تواند در یک مسیر حرکت کند که هزینه هر یونیت هیدرولیکی حدود 14 تا 15 میلیون است. این بالابر مدل ایتالیایی و مدل ایرانی موجود در بازار است هزینه  یونیت ایتالیلیی 5000هزار یورو ، و هزینه یونیت ایرانی حدول 17 تا18 میلیون است.

بالابر ساختمانی مصالح

شرکت pj1 در اکثر استان ها و شهر های ایران دارای تیم های فعال خدمات  و فروش میباشند که میتوانید در صورت  تماس با پشتیبانی شرکت مطلع گردید . همچنین تیم تولید و نصب شرکت در کمترین زمان ممکنه به اراعه خدمات پرداخته تا رضایت شما عزیزان را فراهم آورند .

بالابر های پله پیما دارای دو نوع Indoor و outdoor می باشند که هم به شکل ایستاده و هم به شکل نشسته قابل استفاده است. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب صندلی پله پیما ایمنی این محصول می باشد.

طراحی بالابر پله پیما به گونه ای صورت می گیرد که مستقیم و پاگردگردان باشد. دقت کنید که مدل مستقیم این دستگاه از مدل چرخشی اش دارای قیمت پایین تری می باشد. با توجه به مطالب ذکرشده خرید یک صندلی پله پیما راه‌حلی ایمن و اقتصادی برای کسانی است که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند و این مسئله آنان را در زندگی محدود و وابسته به دیگران کرده است.

همچین همکارانی که متقاضی اخذ نمایندگی بالابر و پله پیما هستند با مکاتبه روابط عمومی میتوانند در خواست خود را اعلام کنند که در صورت توافق از کلیه مزایای نمایندگان بهرمند میشوند . در آگهی ساختمان کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما آگهی ساختمان هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.

سپس، وقتی که شخص به مقصدش رسید، دستگاه توقف کرده و به‌صورت خودکار قفل می‌شود. به طور کلی، انتخاب شرکت مناسبی برای خرید بالابر پله پیما امری مهم و حیاتی است. از بالابرهای پله رو سالمندان در منازل که حالت دوبلکس یا تریبلکس دارند جهت جابه جایی سالمدان و معلولین بسیار کاربردی است که به دلیل ظاهرش زیاد فضای راه پله را اشغال نمی کند و به آن بالابر خانگی نیز گفته میشود .

شرکت مهندسی ما با به کارگیری نیروهای متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان محترم می باشد. اگر پله پیما در هنگام حرکت صدای فراوانی ایجاد کند باعث مزاحمت برای ساکنین خواهد بود. سرعت پله پیماها به نوع ساخت و موتور آن بستگی دارد ولی سرعت متوسط آن حدود 15 سانتی­متر بر ثانیه می ­باشد.

در پله پیمای ویلچربر ، معلولین عزیز به تنهایی و بدون کمک دیگران و صرفا از طریق یک ریموت کنترل، کلیه فرمان ها را صادر و مسیر پله را طی می کنند. همچنین به علت قرار داشتن میله های محافظ در عقب و جلو ویلچر، امکان هر گونه حرکت ناخواسته ویلچرسوار غیر ممکن است.

این دستگاه ها ساخت کشور آلمان و انگلیس بوده و به 2 نوع مارپیچ و مستقیم موجود می باشد. از نوع مستقیم فقط می توان در پله های صاف و مستقیم و بدون خم و پاگردها استفاده نمود.

توجه داشته باشید که مدل مستقیم این دستگاه از مدل چرخشی اش ارزان قیمت تر است.

پله پیما معلولین

دارای ریموت می باشد مناسب برای مکان هایی که فاقد فضای مناسب جهت نصب آسانسور و بالابر است قابل اجرا ه… به خصوص در مکان های عمومی که افراد مختلف با معلولبت های متفاوت رفت وآمد دارند، می توانند به تنهایی و بدون ویلچر از بالابر استفاده کنند.

کیله محصولات با قیمت روز در سایت اعلام و منتشر میگردد که مشتریان و همکاران محترم با مراجعه به بخش لیست قیمت میتوانند همه روزه قبل از سفارش پله پیما و بالابر هیدرولیک مشاهده نمایند . از معایب دیگر پله رو باید به محدودیت استفاده از آن در خانه های قدیمی اشاره کرد.

پله پیما معلولین

یکی از انواع بالابرهای هیدرولیکی که معمولا برای استفاده و کمک به بیماران، معلولین، سالمندان و … استفاده می‏ شود، صندلی پله پیما می‏ باشد از این وسیله ی متحرک، جهت عبور و مرور راحت در بین طبقات ساختمان‏ها‏ و مراکز عمومی (بیمارستان ها – آسایشگاه ها و …) استفاده می شود.

بالابر پله رو صندلی برای افرادی که به علت مشکلاتی مانند پارالیزی، آرتروز، صرع، مشکلات تنفسی و غیره دچار محدودیت در حرکت هستند، مفید است. همچنین برای کسانی که با سنین پیری دچار مشکلاتی در حرکت شده‌اند، بالابر پله رو صندلی می‌تواند راه‌حلی مناسب باشد. برای استفاده از بالابر پله پیما به فضایی حدودا 60 تا 70 سانتی متری احتیاج است اما به دلیل تاشو بودنش فضای زیادی را اشغال نمی کند.

در هیچ یک از مدل های صندلی پله رو، احتمال آسیب زدن به دیوار وجود ندارد. این به این دلیل است که  میله های صندلی به دیوار متصل نمیشوند، اتصال آنها به گوشه پله ها انجام می گیرد. این در حالی است که خود ریل صندلی نیز با استفاده از پیچ ‌و مهره، اتصال پیدا می کند و قابلیت متصل شدن  به هر سطحی را دارد. چون به ازای هر پاگردی که در مسیر وجود دارد باید نقشه برداری و طراحی خاصی برای پاگرد پیاده شود و همین امر هزینه های زیادی در زمینه طراحی و ساخت پیچ مورد نظر برای سازنده محصول ایجاد می نماید.

بالابر پله پیما، یکی از انواع بالابرهای معروف و مورد استفاده در ساختمان‌ها و مجتمع‌های تجاری است. نصب و اجرای این دستگاه نیاز به دانش و تجربه کافی دارد تا به عنوان یک راه حل مناسب برای نقل و انتقال سریع و ایمن افراد با محدودیت حرکتی بین طبقات مختلف ساختمان به کار گرفته شود.

  • همچنین، بالابرهای مخصوص بیمار معمولاً دارای صندلی پشتی برای بیمار هستند تا او را در طول حرکت به مقصدش، به حالت نشسته در آورده و ایمنی و راحتی بیشتری را برایش فراهم کنند.
  • برای خرید یا سفارش بالابر مخصوص معلولین با ایمن الکترونیک تماس بگیرید.
  • این تجهیزات قابل استفاده در منازل، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و هر مکان دیگری که نیاز به جابجایی بیمار دارد، هستند.
  • نصب و اجرای این دستگاه نیاز به دانش و تجربه کافی دارد تا به عنوان یک راه حل مناسب برای نقل و انتقال سریع و ایمن افراد با محدودیت حرکتی بین طبقات مختلف ساختمان به کار گرفته شود.
  • درحال حاضر شرکت فناوری هوشمند میکائیل ،خدمات طراحی، نصب و بهره برداری از انواع پله پیمای مستقیم و منحنی (چرخشی) را در سراسر کشور ارائه می دهد.

با توجه به ارتفاع، نوع موتور و قدرت آن دارای انواع مختلفی می باشد و به طور کلی می توان گفت این وسیله از یک موتور گیربکسی کوچک و ریل تشکیل شده است.

پله پیما معلولین

این بدان معناست که شما می توانید سالهای زیادی با استفاده از این بالابر طبقات مختلف را بپیماید. هزینه صندلی پله رو کاملا بر اساس جنس و نوع صندلی ای که انتخاب می کنید و همچنین تعداد پله هایی که مدنظر دارید متفاوت است. همان طور که از اسمش پیداست، بالابر معلولان برای بالابردن یا جابه جا کردن افراد معلول در بین طبقات به کار برده می شود.

  • در واقع برای افراد سالمند و معلول که قادر به بالا و پایین رفتن از پله نیستند بهترین گزینه است.
  • بالابر پله پیما به عنوان یک ابزار انتقال موثر و امن در محیط‌هایی که دسترسی به پله برای افراد با معلولیت حرکتی مشکل است، استفاده می‌شود.
  • شرکت مهندسی ما با به کارگیری نیروهای متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان محترم می باشد.
  • همچنین تیم تولید و نصب شرکت در کمترین زمان ممکنه به اراعه خدمات پرداخته تا رضایت شما عزیزان را فراهم آورند .
  • بدین وسیله، خروجی بسیار ایمن ‌تری از صندلی پله پیما را برای کاربران فراهم می سازد.

تجهیزات توانبخشی کوشا با هدف کمک به استقلال و زندگی بهتر ناتوانان جسمی حرکتی تاسیس شده است و امید داریم به یاری خدا بتوانیم قدمی استوار در این مسیر برداریم. همه ی افراد در بین اعضای خانواده ی خود اشخاصی را دارند که برای انجام امور روزانه ی خود نیاز به کمک دارند. مدت زمان آماده شدن سفارش خریدار ارتباط مستقیم به تعداد افراد در حال انتظار و نوبت خرید دارد که حدودا هر بالابر از زمان سفارش تا مرحله نصب یک الا دو هفته میباشد .

پله پیما معلولین

باید در نظر بگیرید که ارزیابی شرایط و نیازی که به آن وجود دارد به چه صورت است.

با نصب یک دستگاه پله پیما در خانه هنرمندان ،برای اولین بار این مکان فرهنگی و هنری برای جانبازان ،معلولان وسالمندان مناسب سازی شد . علاوه بر این، بالابر ویلچر بر نسبت به راه های دیگر حمل و نقل بهترین گزینه برای افراد دارای معلولیت است. بالابر ویلچر بر با کمک موتور برقی قدرتمند، می تواند ویلچر بر را به راحتی و بدون نیاز به تلاش فرد، به بالای پله ها و سایر موانع حرکت دهد.

در حالی که بالابر پله‌های خارجی معمولاً برای ایستگاه‌های مترو، فرودگاه‌ها، پل‌های پیاده و مراکز خرید بیشتر استفاده می‌شود.

به دلیل داشتن سیستم ایمنی و قابلیت تنظیم سرعت، این بالابر به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نصب در محیط‌ مسکونی است. بالابر پله رو وسیله متحرکی برای جابه جایی اشخاص ناتوان و سالمندان و وسایل در بین طبقاط مختلف می باشد بالابر پله نورد جابه جایی را راحت تر و سریع تر کرده است. صندلی پله پیما با توجه به ارتفاع، نوع موتور و قدرت آن انواع مختلفی دارد. صندلی بالابر پله ای، متشکل از یک موتور گیربکسی کوچک و ریلی که قابلیت تاشو شدن دارد، می باشد و به بالابر پله رو ، آسانسور پله رو نیز می گویند.

اما این دو دستگاه با هدف های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و قابلیت ها و مزایای خود را دارا می‌باشند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما