سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. ساخت بک لینک در سایت Wikipedia سخت است و ساخت آن حدود یک ماه زمان می برد. بک لینک های این سایت معمولا بعد از گذشت چند ماه حذف می شوند، اما بک لینک های ویکی دمی دائمی بوده و صد در صد ایندکس می شوند. کاربرد اصلی بک لینک های کامنتی در بک لینک های لایه دوم و یا افزایش کیفیت بک لینک های رپورتاژی می باشد. خرید بک لینک کامنتی مناسب تمام سایت ها نمی باشد و اگر هدف شما از خرید این بک لینک ها رشد سایت است، توصیه می کنیم تعداد بالایی از این بک لینک ها را استفاده نکنید، چرا که می تواند باعث بالا رفتن حساسیت گوگل شود. سایت‌های معتبر کمتر تمایل به دادن لینک به سایت‌های بااعتبار کم و خصوصاً تازه‌کار دارند.

اگر این آژانس ها بتوانند این فرآیند را درست انجام دهند، ارتقا رتبه شما حتمی است. اما اگر این اتفاق نیفتد شما به چاه سئو منفی می افتید و درآمدن از این چاه اصلا ساده نیست. موضوع نمایش کلمات لینک شده موضوع مهمی است که گاهاً ممکن است پشت گوش انداخته شده و یا کم اهمیت جلوه کند. حتماً بعد از لینک دهی رنگ کلمات لینک شده را تغییر داده و آن‌ها را بولد کنید. اگر چه در انتخاب رنگ آزاد هستید و برخی با توجه به رنگ سازمانی و یا دیزاین قالب سایت خود این رنگ را انتخاب می‌کنند، اما طیف رنگی آبی برای این کار در بسیاری از کشورهای جهان مرسوم‌تر است.

اگر علاقه ای به انتقال آن افزایش سئو ندارید، nofollow یک برچسب اضافی است که می خواهید اضافه کنید. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. همانطور که گفته شد، پست‌های قدیمی شما پس از مدتی ممکن است نرخ بازدید کمتری را جذب کرده و به دست فراموشی سپرده شوند. یکی از روش‌های زنده نگه داشتن یک پست قدیمی این است که در پست‌های تازه‌تر به طور مرتب به آن لینک داده شود و مخاطبان را به سوی بازدید مرتب از آن صفحه دعوت کنیم. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید . نماد اعتماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شما اطمینان می دهد که فعالیت شهر محتوا تحت نظارت نهادهای قانونی است.

نمونه کار های تولید محتوا

تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در صورتی که مایلید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید یا کسب و کار نوپای شما دارای نام دامنه جذاب و ماندگاری نیست از خدمات مشاوره تضمینی ما استفاده کنید. ویژگی nofollow نسبتاً خاص به نظر می رسد، بنابراین شما احتمالاً فقط می خواهید از آن بر اساس مورد به مورد استفاده کنید و نه به عنوان یک قانون کلی. بسیاری از وبلاگ‌ها بخش نظرات خود را روی nofollow تنظیم می‌کنند تا از اسپم نظرات ربات‌ها و افرادی که در گفتگو مشارکت نمی‌کنند جلوگیری کنند. همچنان “آب پیوند” را برای SEO ارسال می کند، اما نه داده های مربوط به مبتکر.

به عنوان مثال در منو لینک مقالات آموزشی سایت را قرار می‌دهید و سپس در آن صفحه لینک مطالب خود را به ترتیب تاریخ قرار خواهید داد. تیم ما برای مانیتورینگ رتبه‌ بندی سایت شما و رصد تغییرات در الگوریتم‌های موتورهای جستجو تلاش می‌ کند. همچنین، ما به به‌ روزرسانی محتوا و تغییرات فنی دوره‌ ای می‌ پردازیم تا سایت شما همیشه در حالت بهینه باشد. این پایش مداوم از افت رتبه سایت شما جلوگیری می‌ کند و اطمینان می‌ دهد که سایت شما با تغییرات در دنیای وب همگام باشد. اما کارکرد دومشان جذب مخاطب و بازدیدکننده است که میتواند با جذب ترافیک طبیعی از مسیر جهت دهی به ترافیک دامنه نیز، به بالا رفتن رتبه سایت کمک کند.

به طور کلی لینک نوفالو برای جلوگیری از جریمه شدن در گوگل و همچنین رفع مسئولیت درباره لینک مقصد پرکاربرد و مهم است. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. زیرا این سایت ها متصدی ارتباط با سایت های مقصد هستند و خدمات متنوعی را برای این نوع تبلیغات که به تبلیغات بنری معروف هستند ارائه می‌دهند. که همه این موارد توسط ما لحاظ می شوند و به بهترین نحو ممکن انجام می شود. با توجه به حجم بک لینک ها مدت زمان انجام سفارش ها بین 3 تا 7 روز است . برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید .

لینک سازی خارجی یکی از عوامل مهمی است که به این امر کمک میکند و گوگل را نسبتبه ارزیابی بهتر سایت شما ترغیب خواهد کرد. آشنایی با استراتژی لینک سازی خارجی به شما کمک می کند این فعالیت را بر اساس معیارهای گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام دهید. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. بهجای هزینه کردن برای خرید بک لینک، مناسب است با تولید محتوای با کیفیت، رتبه سئو وب سایت خود را ارتقا دهید. آنالیز فعلی سئو سایت شما و رقبا به شما جهت پیدا کردن رقبا واقعی، کلمات کلیدی و موضوع برای تولید محتوا کمک می کند. خطاهای تکنیکی به تجربه کاربری وبسایت شما آسیب می رسانند، وقتی شما به تجربه کاربری آسیب می رسانید گوگل متوجه این موضوع خواهد شد و سعی می کند تا ترافیک ارگانیک شما را محدود نماید.

ما به اصلاح کد منبع سایت، بهینه‌ سازی ساختار URL، اصلاح مشکلات تکنیکی مانند اشکال در فایل robots.txt و sitemap.xml و بهینه‌ سازی سایت برای موبایل می‌ پردازیم. همچنین، ما کار بهبود سرعت بارگذاری سایت و ایجاد تجربه کاربری بهتر را نیز انجام می دهیم. این مرحله می‌ تواند بهبود نمره‌ سایت شما در ابزارهای تحلیلی مختلف و همچنین سئوی گوگل را تسریع کند.

این پیشنهادات اجرایی می تواند در کارکرد و تاثیرگذاری بک لینک هایتان، نقش قابل توجی ایفا کند. باید این نکته را نیز در مبحث دامنه ها اضافه کنیم که اگر شما 10 لینک از یک دامنه بگیرید، تاثیرگذار تر از این است که از 10 دامنه متفاوت یک لینک گرفته باشید. بات های گوگل تطابق موضوع سایت شما و سایت لینک کننده را بررسی میکنند، پس 10 سایت متفاوت نمی تواند کمکی به شما بکند. اما هنگامی که درباره لینک خارجی صحبت می کنیم، درباره ی لینک های خروجی ای صحبت میکنیم که بک لینک نامیده می شوند. لینک سازی یک اقدام پیوسته است به این معنی که برای حصول نتیجه، نیازمند انجام تمام ارکان آن هستیم. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.

با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود.

برای این سایت از سیستم های مدیریت محتوا و افزونه های آماده استفاده نشده و برنامه نویسی و طراحی سایت توسط تیم فنی شهر محتوا انجام شده. اگر چنین گزینه هایی به آسانی در دسترس مخاطبان قرار بگیرند خواهید دید که آن ها هم وارد عمل شده و برای خرید از شما، ثبت نام و یا سایر موارد ذکر شده اقدام می کنند. مشاوره XSEO کاملا رایگان و با پیشنهاد پکیج مناسب طبق تجربه ما انجام میشود.

آموزش اصول و قواعد لینک سازی داخلی

یکی از شیوه های لینک سازی ساخت PBN می باشد که جزء روش های کلاه سیاه محسوب می شود و باید با دقت زیادی آن را انجام دهید. ساخت بک لینک به سه دسته ی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری می باشد. XSEO لینک سازی حرفه ای یک لینک خارجی از نوع nofollow ساخته می شود، سایت مقصد به ربات های گوگل می گوید که این لینک را دنبال نکرده و سایت مقصد را رصد نکنند. مجموعه نکاتی که باید در داخل سایت رعایت نمایید تا سایتتان برای موتورهای جست و جو بهینه شود، مربوط به سئو داخلی می باشد.

ساخت این بک لینک ها کار بسیار دشواری است و گوگل اهمیت زیادی به آن ها می دهد. از آن جایی که گوگل به سایت های دانشگاهیاعتماد دارد، این بک لینک ها می توانند اعتبار و ارزش بالایی را به سایت شما منتقل نمایند. پکیج حرفه ای افزایش دامین آتوریتی (DA)، باعت ایجاد یک تحول در کیفیت سایت شما می شود. صفحات بدون لینک که به آن‌ها صفحات Orphan یا یتیم نیز نیز گفته می‌شود، صفحاتی هستند که از زمان ایجاد تا به حال از هیچ صفحه دیگری به آن‌ها لینک نشده است. همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید.

در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . فراموش نکنید که گوگل تمام تمرکز خود را بر روی رضایتمندی کاربران قرار داده و از روی رفتار آن‌ها می‌تواند به سادگی تقلب‌های شما را تشخیص داده و برای هر اشتباه شما تنبیهی قائل شود. عدم تناسب معنایی بین کلمات کلیدی لینک شده و محتوای صفحه مقصد باعث افزایش نرخ جهش شده و این نارضایتی به امتیاز سایت شما آسیب خواهد زد. تعداد بسیار زیادی از ابزارهای موجود برای کمک به افراد در اجرای یه استراتژی موفقیت آمیز برای لینک دهی می‌تونه ایده‌ای رو درباره اهمیت back link ایجاد کنه.

سپس در صفحه فرضی «خواص دمنوش گزنه» به صفحه اصلی خود یعنی «انواع دمنوش سردسیری» لینک دهی می‌کند. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . ایجاد صفحات خوشه‌ای درست مانند زمانی است که قصد دارید خیابان‌های شهر را نامگذاری کنید و در خیابانی به نام فرضی «هلال احمر» کوچه‌ها را به صورت هلال یک، هلال دو و… حال وقتی در سایت خود قصد ساخت صفحات خوشه‌ای را دارید، کافی است مطالب خود را با توجه به موضوعات مختلف سایت دسته بندی کرده و سپس در آن‌ها به شاخه اصلی (صفحه حاوی موضوع کلی) لینک دهید. لینک‌های اسپانسری همانطور که از نام‌شان پیدا است، لینک سازی‌هایی است که با هدف تبلیغ، حمایت و یا مواردی از این دست و در ازای دریافت پول انجام می‌شود. این نوع لینک و UGC در سال 2018 توسط گوگل معرفی شدند تا در کنار فالو و نوفالو به عنوان روش‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر نوع لینک استفاده شوند.

همچنین لینک دادن به یک سایت معتبر و مرتبط شانس شما را برای راه پیدا کردن به صدر نتایج جستجو بیشتر میکند،از آنجایی که با این کار گوگل متوجه میشود شما در زمینه ی فعالیت خود حرفی برای گفتن دارید و به شما اعتماد میکند. ممکن است سایتهای دیگر در پی تبلیغاتی که برای سایت خود انجام دادهاید شما را بشناسند. مهمترین آنها فعالیت تیم ویژه گوگل است که برای مبارزه با این پدیده به گشتوگذار در اینترنت و شناسایی سایتهای فروشنده لینک میپردازد. گوگل آنقدر روی خرید بک لینک برای دریافت اعتبار حساس است که این امکان را برای کاربران فراهم میکند که سایتهای اسپم را به گوگل معرفی کنند. بک لینک یا بطور کلی لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین فاکتور های سئو سایت است. زیرا این لینک ها در طولانی مدت در صفحه مبدأ باقی می مانند و ترافیک مداومی را به سمت سایت شما هدایت می کنند.

  • اما بیشتر از همه این‌ها لینک سازی داخلی اهمیت دارد و مزایای به مراتب بیشتری را برای سایت شما ایجاد خواهد کرد؛ البته به شرط آن‌که نکات گفته شده در ادامه این مقاله را در انجام این کار رعایت نمایید.
  • وقتی صحبت از طبیعی سازی لینک سازی میکنیم، باید فاکتورهای زیادی رو ملاک قرار بدیم.
  • با این حال، هیچ ارجاع‌دهنده‌ای مانع از آن می‌شود که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما در حال پیوند دادن به سایت‌های دیگران هستید.
  • با توجه به اینکه بک لینک‌ها نشان دهنده اعتبار و قدرت وبسایت شما هستند، باید به کیفیت آن‌ها توجه کنید.
  • آموزش لینک سازی داخلی سایت برای بهبود امتیاز سایت شما یکی از موارد ضروری در مباحث سئو است؛ کاری که اگر هوشمندانه انجام شود می‌تواند منجر به افزایش بازدید صفحات سایت و کاهش نرخ پرش شود.

بنابراین افراد پس از طراحی وب سایت برای کسب و کار خود لازم است آن را برای موتورهای جست و جو بهینه سازی نموده و از روش های سئو و تبلیغات استقاده نمایند. یعنی زمانی که لینک هایی را خودتان میسازید و به دیگر مطالب سایتتان مرتبط میکنید. لینک سازی خارجی عبارت است از لینک هایی که از وب سایت ما به وب سایتی دیگر و یا از وب سایتی دیگر به وب سایت ما وارد می شوند.

در نتیجه، این باعث می‌شود که پیوندها به‌عنوان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند، نه ترافیک ارجاعی از دامنه خاص شما. دقت داشته باشید لغت یا عبارتی که انتخاب می کنید باید با مقاله ای که به آن ارجاع داده می شود مرتبط باشد چرا که این کار به گوگل کمک میکند تا از محتوای مطلب شما مطلع شود. از طرفی دیگر با خواند این لغت مخاطب تصمیم می گیرد که روی لینک کلیک کند و مطلب را بخواند یا خیر. شما می توانید از کلمات کلیدی آن مقاله به عنوان انکر تکست استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم در موارد مختلف کمی خلاقیت به خرج دهید و همیشه همان عبارت همیشگی را به کار نبرید. همانطور که گفتیم پس از نوشتن یک مطلب باید مقالات مرتبط با آن موضوع را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که می خواهید در پست جدیدتان به چه صفحاتی لینک دهی کنید.

این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. این ابزار بخشی از SEO Power Suite هست، مجموعه‌ای از ابزارها که با بسیاری از نظرات مثبت به اونها تعلق می‌گیره. برخلاف بیشتر ابزارهای جستجوگرها، این یکی از برنامه‌هایی است که شما بر روی کامپیوتر خود نصب می‌کنین؛ خواه از ویندوز، مک یا دستگاه Linux باشه. شما می‌تونین از قابلیت‌های اساسی اون به صورت رایگان و تا زمانی که بخواید، استفاده کنین.

چگونه خرید بک لینک بدست آوریم

بک لینک ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتور ها در تسریع و تثبیت روند سئو سایت شما هستند و می توان با استفاده از بک لینک، بعد از رعایت سئوی آن پیج از رقبای خود پیشی بگیرید. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد .

بنابراین، آنچه شما نیاز دارین، ابزار خوبی برای آشکار کردن این فرصت‌ها است. برای مثال می‌تونین به طلا فکر کنین، معدن کارانی که بهترین بیل‎ها رو دارن و بهترین بیل‌ها رو برای یافتن طلا مورد استفاده قرار میدن. در ادامه در مورد ابزار برای back link و SEO strategy بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد. ابتدا بیاین برخی از نکاتی که در SEO می‎توان از اونها استفاده کرد، با هم مرور کنیم.

اما اگر تاریخ ثبت دامنه را در نظر بگیریم 15 سپتامبر روز تولدش می باشد. برای استفاده از بک لینک باید از قبل سئوی داخلی سایت خود را بهینه کنید. معمولا سایت هایی که محتوای یکسان یا مرتبط با سایت شما دارند، هزینه نسبتا بالایی را از شما برای لینک خارجی دریافت می کنند. همچنین در انتهای صفحه نتایج گوگل، بخشی وجود دارد که در آن لیستی از کلمات و عبارات مرتبط با جستجو را برای شما آورده است، که می توانید از این موارد نیز برای سایت خود استفاده کنید. گوگل روزانه هزاران صفحه با کلمات کلیدی مختلف را ایندکس می کند اما همانطور که همه می دانیم، در صفحه اول نتایج گوگل حداکثر 10 سایت قرار می گیرند. This post was gen​erated with the help ​of GSA Conte nt Gener᠎at​or  D᠎emov ersion.

اما تشخیص این شرایط نیاز به آنالیز بک لینک دارد و اغلب هم به درد وب سایت های قدیمی میخورد که قبلا بک لینک زیادی ساخته باشند. با این توصیفات، پیشنهاد میکنم بدون پیشنهاد یک سئوکار به هیچ عنوان سراغ بک لینک های موقتی نروید. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ بک لینکفا علاوه بر بک لینک های عادی، اقدام به فروش رپورتاژ و بک لینک های قالبی هم میکند.

گاهی طولانی شدن یک انکر تکست باعث عدم توجه کاربر می‌شود؛ حتی اگر آن را بولد، رنگی و چشم نواز کرده باشید. بنابراین درباره روش‌های بهینه سازی انکرتکست در فرایند آموزش لینک سازی داخلی تحقیق کرده و از آن به صورت هوشمندانه استفاده نمایید. برای آنکه بهتر متوجه تاثیر لینک سفارش بک لینک داخلی بر سئو یک سایت شوید قصد داریم در ابتدا کمی به نحوه عملکرد ربات گوگل بپردازیم. گوگل برای آنکه بفهمد محتوای سایت شما چیست و ارزش آن چقدر است از لینک ها استفاده می کند. وظیفه دنبال کردن لینک های داخلی و خارجی سایت ها بر عهده ی رباتی به نام Google bot می باشد.

برای پیدا کردن بهترین عبارت بهتر است عبارات ساده و آسان را از بین این عبارات جدا کنید. همه این مراحل زمانی را برای انجام می طلبند و همچنین دارای ریسک ها و چالش های زیادی هستند. در مثال نامبرده اگر تصور کنیم که یک مسافر تازه وارد تنها با در دست داشتن یک نقشه می‌تواند به هر آنچه در شهر نیاز دارد دست یابد، چندان در هدایت مسافر موفق نخواهیم بود. اما اگر با تابلوهای راهنما تمام آنچه ممکن است نیاز داشته باشد را سر راهش قرار دهیم و او را به سوی نیازهای احتمالی‌اش سوق دهیم، احتمالاً منفعت بیشتری از حضور آن مسافر خواهیم برد.

باید مراقب باشید که تعداد هر لینک خروجی بیش از حد نشود، کلمات تکراری لینک نشوند، لینک‌های تکراری در یک صفحه قرار نگیرند و از همه مهم‌تر اینکه تمام صفحه شما را لینک‌های ارجاع به صفحات دیگر پر نکنند. زمانی که ما برای اولین بار وارد یک شهر جدید می‌شویم، بدون تابلوهای راهنمای موجود در شهر، قادر به یافتن مقصد خود نخواهیم بود و این سردرگمی شاید باعث شود دیگر پا در آن شهر نگذاریم! بنابراین وجود تابلوهای راهنما می‌تواند باعث هدایت صحیح مردم یک شهر و افرادی که تازه به آنجا وارد شده‌اند باشد. بحث لینک سازی داخلی سایت نیز دقیقاً مشابه همین موضوع است و در کنار نقشه سایت (Site map) می‌تواند هدایت‌گر کاربران برای مطالعه و بررسی سایت شما باشد.

در ابتدا شاید اصلی ترین هدفشان به صورت یک بک لینک، معتبر جلوه دادن سایت در برابر الگوریتم های گوگل باشد. عباراتی که در انتهای صفحه نتایج وجود دارند، مهم ترین عباراتی هستند که توسط کاربران گوگل جستجو شده اند. پس از آن که نتایج گوگل برای شما کامل شد، با مشاهده نتایج می توانید بهترین کلمات یا عبارات را انتخاب کنید.

  • هدف سئو هدف مند کردن کلمات کلیدی و سوق کاربران به صفحات مورد نظر میباشد که در نهایت باعث بالا رفتن در صفحات موتور های جستوجو گر میشود.
  • حتما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه کیفیت سورس و منبع فرستنده لینک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گاهی فقط یک لینک از یک سایت بسیار معروف و با کیفیت می تواند ارزشی بیش از صدها لینک از سایت های بی هویت داشته باشد.
  • همان طور که می دانیم چندین سایت ویکی ایرانی و خارجی مانند ویکی پدیا و یا wiki how وجود دارد که همگی دارای DA و PA بالایی هستند و لینک دهی به سایت ما می تواند ارزش خوبی را انتقال دهد.

بیشتر متخصصان سئو بر این باوراند که یک لینک هایی که از سایت هایی با دامین .gov یا .edu گرفته میشود از سایت هایی با دامین های محلی یا .net و .com تاثیرگذار تر و باکیفیت تر اند. چرا که این سایت ها از طرف گوگل بی اعتبار محسوب می شوند و به عبارتی بک لینک بد یا بی کیفیت دارند. برای مقایسه کیفیت بک لینک ها پارامتر هایی وجود دارد که گزینه های فراوانی را پیش روی ما میگذارد.

  • مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است.
  • بیشتر متخصصان سئو بر این باوراند که یک لینک هایی که از سایت هایی با دامین .gov یا .edu گرفته میشود از سایت هایی با دامین های محلی یا .net و .com تاثیرگذار تر و باکیفیت تر اند.
  • هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود.
  • هر کاربری که پا به صفحه‌ای از سایت شما می‌گذارد، درست مانند یک مسافر است.
  • روش های زیادی برای ساخت و دریافت بک لینک وجود دارد که می توانید در دوره های مربوط به آموزش بک لینک سازی شرکت نموده و بهترین روش برای بک لینک سازی را بیاموزید.

از همین قضیه می توان متوجه آن شد که میزان بک لینک های یک سایت نشان دهنده اعتبار آن سایت است که باعث شده سایت های زیادی به آن اشاره کنند و گوگل هم از همین معیار می تواند برای سنجش اعتبار سایت مورد نظر استفاده کند. از این رو، ما همیشه به علاقه مندان سئو خودمان توصیه می‌کنیم که به‌دنبال خرید بک لینک معتبر و یا خرید بک لینک pbn باشند و فریب تبلیغات برخی سودجویان در این زمینه را نخورند.. خرید بک لینک حرفه ای چگونه است؟ بک لینک یک روش کارآمد و پر بازده است که نیازمند هزینه ی بسیار زیادی میباشد. ما در روش بک لینک، نیازمند شارژ کردن یا جایگزین کردن بک لینک ها هستیم که فرایندی بسیار هزینه بر است.

البته نحوه استفاده از بک لینک ها میتواند بسیار بسیار در میزان نقشی که ایفا می کنند تاثیرگذار باشند. بطور مثال؛ شما باید محدودیت 40 الی 50 بک لینک در هر صفحه را رعایت کنید و لینک های داخلی خود را همیشه دو الی سه برابر لینک های خارجی تان قرار دهید. این کار می تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد برای مثال می توان به مواردی مانند خواندن سایر مطالب، خرید یک محصول، ثبت نام در وبسایت، دانلود کردن یک فایل یا سند، دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی و… شما هم می توانید به اقداماتی که می خواهید از طرف مخاطبان انجام شود فکر کنید و آنها را به صفحات سایت تان اضافه کنید. به عنوان مثال یک سایت تخصصی فروش دمنوش‌های گیاهی را تصور کنید که درباره تمام گیاهان دارویی موجود تولید محتوا کرده و حال آن‌ها را بر اساس اقلیم آب و هوایی دسته بندی می‌کند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما