بر اثر تصادف پرید و نیسان دو نفر کشته و یک نفر مجروح شد


آفتاب نیوز :

سرهنگ محمد روحنا گفت: بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با خودروی پراید در محور دوطرفه «سنخواست به اسفراین» روستای فیروزی حوزه امنیتی، کارکنان اداره امور داخلی سارمارون، کارشناسان پلیس راه و ماموران پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و لیدرها به محل حادثه رفتند و بسیج شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودرو “پراید” و سرنشینان خودرو به شدت مجروح شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند و یک نفر نیز به شدت مجروح شد، گفت:

فرمانده انتظامی شهرستان اسفرین تاکید کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به حق تقدم توسط خودروی “نیسان” بر خودروی “پراید” اعلام کنند.

شعبه اصلی شرکت هرمی در آشپزخانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملگان همچنین از دستگیری قطعه اصلی یک شرکت هرمی که اقدام به کلاهبرداری شهروندان می کرد، خبر داد.

سرهنگ مهدی مهرونفر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی از سوی مردم مبنی بر فعالیت فردی در قالب یک شرکت هرمی در شهرستان آشخان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و تکمیل اقدامات پلیسی موفق شدند شاخه اصلی فعالیت شرکت هرمی را مشخص و پس از بررسی پرونده و صحت اطلاعات که با تشخیص مقام قضایی به مقصد اعزام و در عملیاتی ناگهانی تعدادی از اعضای گروه کلاهبرداری هرمی در آشپزخانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: کلاهبرداران با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی جوانان، ابتدا با جلب اعتماد آنها، آنها را به روش های مختلف به بهانه کار در شرکت های پرسود به مکان خاصی دعوت می کردند و پس از پرداخت مبالغ هنگفت به آنها عناوین ویژه از جمله دریافت حق عضویت در شرکت و حق الزحمه مسکن و غیره داده اند، آنها را مجبور به کار در شرکت هرمی و جذب اعضا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان خطاب به شهروندان گفت: در صورت وقوع حوادث مشکوک که با سرمایه اندک درآمد هنگفتی را به همراه دارد. باید از طریق مرجع قضایی به آنها اطلاع رسانی شود و نیروی انتظامی نیز مراقب بوده که در دام این افراد فریبکار نیفتند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما