footparsbanner

بک لینک چیست؟ انواع روش خرید بک لینک دائمی و موقت بسپار ® رسانه صنعت ساختمان

Read more about سفارش بک لینک حرفه ای here.

در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. به هر پیوند خارجی که از صفحات یک وبسایت به صفحات سایت شما داده شود، بک لینک نام دارد. بدون شک، لینک های فالو ارزش بالاتر و تاثیر بیشتری دارند، اما استفاده ترکیبی از بک لینک های فالو و نوفالو در استراتژی خرید بک لینک دائمی و قوی بسیار حائز اهمیت می باشد.

به عبارت دیگر ، اگر وب A دارای 10 پیوند بیشتراز B باشد ، از وب سایت B رتبه بالاتری خواهد داشت. در اصل یک بک لینک با کیفیت بهتر از هزار بک لینک بی کیفیت یا کم کیفیت هست . در صورتیکه میخواهید از لینک سازی شبکه خصوصی یا PBN استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آنها را مستقیما به سایت خود ندهید و به مقالات ریپورتاژ شده خود در سایر سایت ها بدهید. پنج سال پیش، با استفاده از تکنیک  آسمان خراش (SkyScraper)، می‌توانستیم لینک‌های رایگان ایجاد کنیم.

همین امر باعث شده تا افراد به خریدن بک لینک از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان (PBN) با هزینه بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد. CognitiveSEO برای دستیابی به یک دید کلی از کل بک لینک ها و ارجاع دامنه ها – و از همه مهمتر ، بررسی سرعت پیوند شما بسیار مناسب است. شما می توانید روند خرید پیوند در 6 ماه گذشته را به صورت رایگان و حتی بدون ایجاد حساب کاربری مشاهده کنید. یکی دیگر از گزارش های تصویری جالب ، صفحه 5 وب سایت برتر است که در آن می توانید نحوه عملکرد وب سایت خود را با بک لینک یا دامنه های ارجاع مشاهده کنید.

با این حال، قبل از اقدام به خرید بک لینک، باید با مزایا و ریسک‌های این روش آشنا شوید. یکی از مزایای خرید بک لینک افزایش اعتبار و قابل اعتمادیت وبسایت شماست. با خرید بک لینک‌ های با کیفیت، سایت شما به عنوان یک منبع مرجع و معتبر تلقی می‌شود و این می‌تواند تأثیر مثبتی بر رتبه‌ بندی وبسایت شما داشته باشد.

سفارش بک لینک

گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد. کلمات کلیدی به کلماتی گفته می‌شود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید. لینک هایی که جزو رپورتاژهای خبری و وبلاگی نباشند، در دسته لینک های متفرقه قرار می گیرند. این بک لینک ها می توانند شامل لینک های پروفایل، شبکه های اجتماعی، لینک های کامنتی، لینک های سایدبار، سایت واید، لینک فوتر و غیره باشند.

سفارش بک لینک

توجه کنید زیرساخت سایت شما نیز توسط متخصصین سئوی وبمسترسلام بررسی شده و پیشنهادات کاربردی، عملیاتی و اثربخش را برایتان خواهیم داد. همه بک لینک هایی که در مجموعه وبمسترسلام عرضه می شوند، بارها و بارها بروزرسانی شده اند و با تکیه بر دانش تخصصی سئو کارشناسان این مجموعه تبدیل به انتخاب اول بسیاری از وبمسترها و متخصصین سئو شده اند. لینک‌هایی که به‌صورت انبوه به فروش می‌رسند، نیز از اعتباری ندارند. آن‌ها همانند نمونه‌های کوتاه‌مدت عمل نموده و هیچ امتیازی را برای وب‌سایت شما به ارمغان نمی‌آورند. شما می‌توانید از وبلاگ خود و دیگران و یا انجمن‌های گفتگو (فروم) برای لینک دهی به بک لینک و رپورتاژهای خود و افزایش اثرگذاری‌اش استفاده کنید. MonitorBacklinks تقریباً به اندازه Ahrefs دامنه های مراجعه کننده را انتخاب می کند.

لینک سازی مجموعه ای از اقدامات برای دریافت لینک های ورودی بیشتر و با کیفیت تر است. بک لینک هایی که از طراحی سایت های معتبرتر از طراحی وبسایت شما به دست آیند اعتبار صفحه ی شما را افزایش می دهند. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید.

چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده. یعنی بدون بک لینک احتمالا نتونید سایتتون رو سئو کنید و احتمال بسیار پایینی داره که قادر باشید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خودتون رو به رتبه های برتر گوگل تجربه کنید. در حوزه هایی که رقابت بالایی وجود نداره بدون خرید بک لینک می تونید سایت تون رو سئو کنید، اما در حوزه های پر رقابت، خرید بک لینک یک امتیاز مثبت برای افزایش رتبه سایت شماست. به عبارتی پنالتی کردن یک سایت در حال حاضر خودش یک هنر محسوب میشه. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن.

این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند. در هر صورت ، شما به یک ابزار SEO خوب برای کمک به شما در شناسایی پیوندهای خراب نیاز دارید. می توانید Siteliner را که اگر کمتر از 250 صفحه برای مرور دارید رایگان است یا Ahrefs را امتحان کنید که همچنین راهنمای نحوه استفاده از روش ایجاد لینک خراب را با استفاده از ابزار خود منتشر کرده است. در حقیقت ، آنها احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئوی محلی شما و کمک به مشتریان بالقوه در یافتن مشاغل شما هستند. سایت شما بدون داشتن اعتبار در اینترنت و بالأخص نزد گوگل به‌طور حتم پیشرفت چشمگیری نیز نخواهد داشت. فروش زیادی در سایت شما انجام نخواهد شد، برندی معروف و شناخته شده‌ای نخواهید بود و ترافیک بسیار کمی هم به سمت سایت شما خواهد آمد.

سفارش بک لینک

می توان گفت که pbn ها و web2 ها از بک لینک های رپورتاژی می باشند. بک لینک لایه دوم زمانی است که برای آن بک لینک ها ک لینک بسازیم تا اعتبار آن ها را افزایش دهیم. می توانید برای هر تعداد صفحه که بخواهید بک لینک بسازید، اما برای اثرگذاری بالاتر، توصیه می کنیم که تعداد صفحات را بیش از حد نکنید.

موتورهای جست‌وجو مانند گوگل بک‌لینک‌ها را به‌عنوان رای اعتماد در نظر می‌گیرند. به‌عبارت‌دیگر وقتی یک سایت به سایت دیگری لینک می‌دهد، یعنی آن را تضمین می‌کند. به همین خاطر است که صفحات با بک‌لینک‌های فراوان در گوگل رتبه بالاتری دارند؛ به‌خصوص اگر بک لینک‌ها از منابع معتبرتری باشند. در این مقاله درباره یک چالش مهم وب‌مسترها یعنی خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن صحبت می‌کنیم که می‌تواند راه نجات آن‌ها باشد. اگر شما هم به خرید بک لینک فکر می‌کنید، اما از حذف شدن سایت خود ترس دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در پایان مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای رشد در نتایج جستجو برای شما داریم.

با توجه به بازخورد خوب این مطالب از طرف کاربران و مخاطبان؛ ادرج لینک شما در این مطالب می تواند بسیار موثر و البته اصولی و طبیعی تر باشد . زمانی که محتوایی با کیفیت می نویسید و کاربران دیگر را مشتاق به استفاده از آن می کنید، این کاربران با لینک دادن به شما به عنوان منبع اصلی نوشته لینک می دهند. دادن لینک به سایت های منبع از نظر گوگل بلامانع است و باعث گرفتن رتبه نیز می شود. این روش بک لینک سازی به علت تنوع بالا مناسب تمام سایت ها با هر موضوعی است و برای سایت های تازه تاسیس نیز توصیه می شود.

البته اگر شما هم بخواهید برای سایتتان اقدام به خرید بک لینک کنید باید از اصول صحیح اون باخبر باشید در غیر این صورت ممکن است خواسته یا ناخواسته سایت خودتان را نزد گوگل بی‌اعتبار کنید. الآن کافیه یه سر به همین سایت‌های فروش بک لینک بزنید تا متوجه بشید چه حوزه‌های کاری قدرتمندی چون طراحی سایت، فروش هاست و … در این سایت‌های لینک دارند. خرید بک لینک و رپورتاژ به شکل انبوه و از سایت های قوی و ارزان قیمت به شکل کاملا طبیعی. در فضای گوگل و تمامی جستجوگر یک نوع راه‌سازی وجود دارد که عامل ارتباط شما از موتور جستجوگر با سایت‌ها است. این عامل شما را به سمت چیزی که می‌خواهید هدایت می‌کند و می‌تواند پل ارتباطی شما با سایت‌ها باشد که به عنوان بک لینک شناخته می‌شود. هر گوشه از فضای اینترنت، وبلاگ‌ها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و همه فرآیندهای موجود در این حیطه، دارای یک لینک هستند که بک لینک آن‌ها می‌تواند شما را از یک صفحه به سمت صفحه دیگر سوق دهد.

منظور از خرید بک لینک قوی این است که لینک ها از وبسایت های معتبر به دست آیند. خرید لینک سایت اگر از وب سایت های با اعتبار پایین انجام شود می تواند پنالتی گوگل را در پی داشته باشد. اما خرید بک لینک قوی از طراحی سایت های معتبر اگر به منظور تبلیغات انجام شود در افزایش رتبه سایت می تواند مؤثر باشد. بک لینک در صورتی که از سایت‌های کم‌ارزش و غیر مرتبط گرفته شده باشد حتی می‌تواند باعث پنالتی شدن سایت شود و خسارات وارده توسط آن گاها جبران‌ناپذیر خواهد بود. سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد.

این لینک ها از نوع Web 2.0 هستند و وبلاگ‌های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود و اطلاعات ورود به پنل مدیریتی آن‌ها در گزارش ارسال می‌گردد. محتواهای لایه اول با فاصله از یک‌دیگر و به صورت اتوماتیک درج می‌شوند. با خرید بک لینک از طریق لینک پرومکس و آگهی های دوره ای سه ماهه، شش ماهه و یکساله، بکلینک موقت خریداری کرده اید. هزینه بک لینک سازی بستگی به پکیجی دارد که شما انتخاب می کنید ولی عموما از 150 هزار شروع می شود به بالا.

بک لینک در تمام جنبه های وب سایت شما علی الخصوص SEO آن تأثیر دارد. یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی Google اقتدار وب سایت در حوزه و صنعت کسب و کار شما و قابلیت اطمینان آن می باشد. برای آزمایش این عوامل، Google از وب سایت های دیگر بازدید می کند و می فهمد که از کدام سایت به سایت شما لینک می دهند. سپس با توجه به ارزیابی دیگر سایت ها، جایگاه شایسته را به سایت شما خواهد داد. توجه کنید که با ارزش ترین لینک ها در محتوای اصلی سایت قرار می گیرند.

بله؛ بک لینک های درج شده در تمامی پکیج‌های لینک سازی به صورت دائمی هستند. در پکیج‌های انبوه خارجی، میزان پایداری بکلینک ها مطرح است و ممکن است در طول زمان یک‌سری از وبسایت ها از دسترس خارج شوند و یا بر اساس سیاست‌های خود، صفحات ایجاد شده جهت دریافت بک لینک را حذف کنند. به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد.

به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود. لینک سازی هرمی از قوی ترین روش های لینک سازی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد.

سفارش بک لینک

این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید. با خرید بک لینک، عموما لینک وب سایت شما توسط نرم افزار‌های غیرقانونی و تبلیغات مزاحم باز می‌شود. سرویس دهنده‌های بک لینک رایگان یا خریداری شده، از بدافزارها و ویروس‌ها و تروجان‌ها استفاده می‌کنند تا برای وب سایت مورد قرارداد خود، ترافیک ایجاد کنند.

همین مسئله سبب می شود که گوگل ارزش و اعتبار خاصی را برای شما در نظر بگیرد. تاثیر بک لینک در سئو سایت، دقیقا مثل زمانی است که یک فرد معتبر از شما تعریف کند. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید.

شما با خرید رپورتاژ آگهی، در واقع بک لینک دائمی خریداری کرده اید. موضوع فعالیت سایت، قدمت و اعتبار سایت هدف و محلی که لینک ما در آنجا ثبت خواهد شد. بک لینکی را می توان قوی دانست که سایت ارائه دهنده آن فاکتورهای سئو را رعایت کرده، اسپم اسکور پایین، و پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی داشته باشد. ما در ویکی دمی تضمین می دهیم که از سایت هایی با دامین اتوریتی بالا با اسپم اسکور پایین استفاده می کنیم و با به خرج دادن حساسیت بالا در فرآیند بک لینک سازی، موثرترین بک لینک قوی را به شما ارائه می دهیم. یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند. ساخت این بک لینک ها کار بسیار دشواری است و گوگل اهمیت زیادی به آن ها می دهد.

نشونت با ارائه بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده. تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. هم‌اکنون می‌توانید با سفارش بک لینک از رسانه‌های بزرگ و جذاب تسمینو، به افزایش اعتبار و بهتر دیده‌شدن وب‌سایت خود کمک کنید. هرچه لینک های با کیفیت بیشتر به سمت سایت شما هدایت شوند، در موتور جستجوگر گوگل برای هر یک از کلمات کلیدی خود رتبه بهتری کسب خواهید کرد. این در واقع همان راز رقیبتان است، که اکنون در رتبه اول گوگل قرار گرفته است. تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند.

اگر می خواهید از همان ابتدا اقدام به خرید بک لینک قوی برای سایتتان کنید، بهتر است که با مشورت فردی متخصص در این زمینه اقدام کنید. همانقدر که بک لینک خوب در سئو سایت تاثیر دارد، یک اشتباه کوچک در روند گرفتن بک لینک می تواند تمام زحمت های شما را هدر بدهد. البته ما در محتوای چگونه بک لینک بگیریم؟ در این باره بیشتر صحبت کرده ایم. زمانی که یک وب سایت با اعتبار بیشتر نسبت به شما، به یکی از صفحات سایتتان لینکی می دهد، در واقع از شما تعریف کرده است.

در این پکیج، قدرت دامنه سایت شما را بدون افزایش اسپم اسکور به بالای 50 می رسانیم. بک لینک هایی که به این منظور ساخته می شوند، باکیفیت،  قوی، و دائمی هستند. این پکیج شامل گزارش کار نبوده و این گزارش به شکل افزایش قدرت دامنه نشان داده می شود.

آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند. پاسخ این سوال، در حقیقت یک مسئله کاملا اقتصادی است که باید با دید سرمایه گذاری به آن پاسخ داد. این به روز رسانی ها سایت هایی را که بک لینک می خرند یا هزاران بک لینک کم کیفیت به دست می آورند ، مجازات می کند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.